nieuws

Avéro-actie voor inkomensproducten

Archief

Onder het motto ‘Actie hartslag’ gaat Avéro Achmea bij het intermediair actie voeren voor de inkomensproducten.

‘Actie Hartslag’, die medio mei start, zal onder meer bestaan uit bijeenkomsten voor het intermediair. Bertwin Tiemersma, manager externe communicatie, wil nog niet zeggen wat de actie nog meer behelst. In de schijnwerper komen alle inkomensproducten, waaronder aov’s, verzuimverzekeringen, collectieve ziektekostenverzekeringen, en VerzuimAlert en VerzuimPrevent aanvullende dienstenpakketen op respectievelijk verzuimpolissen en ziektekostenpolissen. De producten worden ook door andere Achmea-maatschappijen gevoerd. In de actie wordt vooral Verzuimprevent voor het voetlicht gehaald. Vorige week deelde Avéro in een persbericht mee, dat Verzuimprevent werd geïntroduceerd. Dit is niet juist: het product is in het voorjaar van 2002 gelanceerd. Tiemersma: “Het woord ‘herintroductie’ was inderdaad juister geweest”.

Reageer op dit artikel