De eerste reclame-uiting stelt een span ossen voor, dat een opening in een bergwand maakt door een rotsblok weg te slepen. Het moet de kracht van alle ruim honderd Fortis-ondernemingen symboliseren.
Mercedes-Benz Insurance Services
Met nieuwe corporate reclame-uitingen in Nederland, België en Engeland wil Fortis de naamsbekendheid van het financiële concern bij opinieleiders en beleggers in deze landen vergroten. Op dit moment is de spontane naambekendheid al 80%. Alleen particuliere beleggers kennen Fortis minder goed.
De eerste reclame-uiting stelt een span ossen voor, dat een opening in een bergwand maakt door een rotsblok weg te slepen. Het moet de kracht van alle ruim honderd Fortis-ondernemingen symboliseren.
AM lanceert een nieuwe contentstrategie om financiële professionals nog beter te voorzien van diepgaande en relevante informatie. De redactie richt zich, naast het branchenieuws, op grote thema's zoals digitalisering & AI, complexe risico's, wetgeving en arbeidsmarkt.
Met de AMdag krap achter de rug is inmiddels overal ook het laatste AMmagazine van 2024 op de deurmat geploft. Met de AM Top 100 Intermediair 2024 als de showstopper van deze editie. Is jouw organisatie gestegen of gedaald? Benieuwd wie waar precies staat? Dat lees je nu ook online!
Samen met de herfst doet ook het nieuwste AMmagazine haar intrede. Eerst op papier en sinds vandaag ook online! Lees in dit nummer met als thema 'Schade' onder meer over cybersecurity, het verzekeren van partijen in de erotische branche én een open brief aan minister Mona Keijzer.
Met name de organisatieverandering bij Aon hield de gemoederen flink bezig. Het feit dat Aon Nederland voortaan onder Aon Benelux valt en Leonique van Houweling geen CEO meer is werd in juni het meest gelezen. Ook het naderende ongelijke speelveld tussen direct writers en tussenpersonen als gevolg van de actieve provisietransparantie kreeg veel aandacht.