De verkoopactie is opgezet in samenwerking met de luierfabrikant Pampers en Albert Heijn. "Om zorg voor later te combineren met zorg voor nu", is de verklaring van Spaarbeleg voor de speciale actie, die de komende maanden wordt ondersteund met televisiecommercials en printcampagnes in consumentenbladen en op websites van de doelgroepen.
Afhankelijk van de premie-inleg voor het RendementPlan krijgt de klant van Spaarbeleg negen tot vijftien waardebonnen die kunnen worden ingewisseld voor eenzelfde aantal pakken luiers. De klant ontvangt negen waardebonnen (circa e171) bij een maandpremie van e 40, twaalf waardebonnen (circa e 228) bij een maandpremie van e 50 en vijftien waardebonnen (circa e 285) bij een maandpremie van e 60.
Het RendementPlan is een beleggingsproduct met een looptijd van minimaal vijftien jaar en een minimum inleg van e 40 per maand die wordt belegd in het Aegon EuroFonds. Een ZorgGarantie (tegen extra premie) biedt de zekerheid dat de premiebetalingen - in geval van overlijden van de verzekeringnemer - worden overgenomen door Spaarbeleg. De verkoopactie loopt door tot 31 maart volgend jaar. (Zie ook rubriek Communicatie, pag. .. )
Mercedes-Benz Insurance Services