112schade verzorgt voor het intermediair de afwikkeling van materiele en letselschade. Deze dienstverlening is voor het intermediair en zijn klant volledig kosteloos. "Op dit moment maken al meer dan 2.000 tussenpersonen gebruik van onze dienstverlening", aldus Marc Diks, medeoprichter van 112schade.nl."Er is duidelijk behoefte aan ondersteuning bij het verhalen van schade. Bij veel intermediairs ontbreekt de kennis, kunde en tijd om een schade die niet gedekt is te verhalen op de tegenpartij. Vaak doet het intermediair dit nog coulance halve ook."
Aplaza maakt geautomatiseerde informatie-uitwisseling tussen systemen van verzekeraars, service providers en dienstverleners zoals 112schade.nl en de assuratiesoftware van financiële adviseurs mogelijk. Intermediairs die werken met Dias van UNIT4, ANVA, Assistent, Assu van A.i. Automatisering, Online en AssuPortal van EDV Groep, hoeven door het werken met Aplaza geen gegevens dubbel in te voeren.
Bij Aplaza zijn inmiddels 24 aanbieders aangesloten: a.s.r., Aegon, Allianz, ARAG, Ardanta, Avéro Achmea, AXENT, De Amersfoortse, De Goudse, De Zeeuwse, Delta Loyd, Erasmus Leven, Europeesche Verzekeringen, Generali, Interpolis, Legal & General, London Verzekeringen, Nationale-Nederlanden, Nedasco, Nh1816 Verzekeringen, Onderlinge ’s-Gravenhage, Reaal Verzekeringen, Voogd &Voogd en 112schade.nl.