Klanten worden opgeroepen het verhaal van hun (schuldloze) schade achter te laten op een speciaal hiervoor in het leven geroepen website, waarop ook kan worden aangegeven dat Aegon het verhaal mag 'delen'.
De leukste verhalen beloont Aegon met de Pechvogelprijs: een dinercheque ter waarde van _ 100. Deze prijs kan ook een pleister op de wonde zijn voor degenen die niet in aanmerking komen voor de jaarlijkse premierestitutie die Aegon sinds 1994 uitkeert aan klanten die geen schade hebben geclaimd. Dit jaar komen hiervoor circa 300.000 klanten met een Woon- & Vrije Tijdpakket of een Woonpakket-plus in aanmerking. Zij ontvangen over 2009 een premierestitutie van 10%. Daarnaast maken tien klanten kans om de gehele premie over 2010 terug te winnen. De winnaars kunnen deze prijs ook aanbieden aan bijvoorbeeld een familielid, vriend of kennis. Met deze premierestitutie is een bedrag gemoeid van _ 8,8 mln.