Trio ontwerpt verzekeringsspecifiek crm-pakket

Trio ontwerpt verzekeringsspecifiek crm-pakket

CCS, leverancier van onder meer verzekeringssoftware, wil in september "een verzekeringsspecifieke crm-oplossing" op de markt brengen. Daartoe wordt samengewerkt met Microsoft en crm-specialist Cayentis. De functionaliteit moet aansluiting vinden bij het softwarepakket Level-7 van CCS en bovendien "een eenvoudige integratie bieden op de werkplek met andere Microsoft-producten, zoals Outlook en Word."

"We zien steeds meer behoefte bij onze klanten om de gedetailleerde informatie die Level-7 bevat commercieel te kunnen inzetten", zegt CCS-productmanager Hans van Oosterom. "Een standaard crm-pakket voldoet niet, omdat dit verzekeringsspecifieke kenmerken mist." Als fundament wordt de technologie van Microsoft gebruikt, in de vorm van Microsoft Dynamics. Het pakket moet mogelijkheden bieden voor klantservice, commerciële kansen en communicatie met de klant.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.