Ditzo-klanten anticiperen op noodweer

Ditzo-klanten anticiperen op noodweer

"Opvallend veel klanten hebben aan de vooravond van het noodweer via Ditzo.nl hun dekkingen aangezet, bijvoorbeeld voor waterschade en storm die worden gedekt via de inboedelverzekering." Dat zegt interim-directeur Laurens Leurink namens Ditzo. De internetverzekeraar promoot dit anticiperende gedrag onder verzekeringnemers.

"Bij Ditzo hebben onze klanten de mogelijkheid om hun dekkingen aan of uit te zetten", zo herhaalt de ASR-dochter nog maar eens. "Soms wil je namelijk tijdelijk extra verzekerd zijn, bijvoorbeeld tijdens het slechte weer van vorige week. Aan de vooravond van de storm werden opvallend veel dekkingen, ook bij klanten met een autoverzekering, naar boven bijgesteld."
Ditzo vindt dat Nederlanders goed voorbereid waren op het noodweer. Daarna volgde uiteraard alertheid ten aanzien van claims. "Ditzo kreeg veel schademeldingen binnen. Uiteraard willen we de klanten die schade hebben gemeld zo snel en goed mogelijk helpen, daarom zijn meteen schade-experts op pad gegaan", zo sluit het bericht af.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.