"Als adviseur besteed je het liefst zoveel mogelijk tijd aan jouw relatie", vertelt Ronnie Krösschell, operationeel manager bij Acura Assuradeuren. "Die ambitie wordt vaak belemmerd door de hoeveelheid van administratieve handelingen die nodig zijn om snel tot een goed gedegen aanbod van producten te komen. Met deze uitdaging in het achterhoofd is het gezamenlijke team van Acura en Bugs Business aan de slag gegaan."
Niet nieuw in de markt
Krösschell vervolgt: ‘’Een vergelijker is natuurlijk niet nieuw in de markt. De combinatie van dit hulpmiddel met onze persoonlijke service maakt dat we onze adviseurs goed kunnen helpen." In de afgelopen periode is de vergelijker uitgerold. "Met de eerste gebruikerservaringen zullen we het process verder optimaliseren. Ook zullen we op termijn meer producten toevoegen in dit systeem."
In half jaar ontwikkeld
Volgens Dennis van Tooren, senior consultant bij Bugs: ‘’Afgelopen periode is er intensief samengewerkt met Acura. Een dedicated team, met teamleden vanuit Bugs en Acura, heeft in amper een half jaar deze vergelijkers ontwikkeld op basis van een uitgebreide klantbehoefteanalyse, geïntegreerd in Imago Office én geïmplementeerd bij Acura. We staan te trappelen om de vergelijker uit te breiden en neer te zetten voor andere producten."