Mag je nog de telefoon oppakken of dicteert de digitalisering mail en chatbots?

Mag je nog de telefoon oppakken of dicteert de digitalisering mail en chatbots?

Wat als je een klant moet terugroepen naar kantoor omdat hij vergeten is een papieren inboedelwaardemeter in te vullen? Dat moet beter kunnen. Verzekeraars dienen intermediairs te faciliteren in digitale dienstverlening, maar gebeurt dat voldoende? En heeft digitalisering alleen maar voordelen of kun je je niet meer herinneren wanneer je voor het laatst een accountmanager zag? AM wil weten hoe jij over dit onderwerp en andere digitaliseringsvraagstukken denkt. In het AM Zomeronderzoek laat je je stem horen!

Consultancybureau IG&H onderzoekt in hun performancemonitor de tevredenheid van het intermediair over verzekeraars. De laatste jaren is de ontwikkeling voornamelijk positief. Op één terrein na: accountmanagement. Kun je nog gewoon de telefoon oppakken om je contactpersoon te spreken, of dicteert de digitalisering emails en chatbots?

Vertel het hier.

Voor in je agenda!

Na de zomer publiceert AM over de resultaten. Op 1 november gaan we tijdens AM Next Level in De Fabrique in gesprek met de ketenpartijen over de kansen, risico’s en uitdagingen waar jij je over uitgesproken hebt!

Redactie

Redactie