AMinnosurance op 21 juni met FloodFlash, Zego en DeadHappy

AMinnosurance op 21 juni met FloodFlash, Zego en DeadHappy

Fight for innovation is het thema van hét AMinnosurance. Op dinsdag 21 juni wordt het jaarlijkse innovatiecongres voor de verzekeringsbranche gehouden op een nieuwe locatie: vliegveld Teuge, nabij Apeldoorn. Op het programma staan diverse inspirerende sprekers: Chris Hall van FloodFlash, Sander Kernkamp van Zego en Phil Zeidler van DeadHappy.

AMinnosurance wordt al sinds 2013 gehouden en is dé plek waar wordt gesproken over veranderingen die de sector raken en waar verzekeraars en adviseurs over na moeten denken. Aan het congres wordt dit jaar een nieuw element toegevoegd: een innovatie-arena! Eenmaal binnen is er geen ontsnappen aan: Fight for Innovation! Bezoekers krijgen de kans het vuur aan de schenen te leggen van de partners die zich hebben verbonden aan het congres. Zij moeten hun innovatiekracht aantonen en laten blijken hoe succesvol ze daar in zijn.

Bekijk de video van AMinnosurance

Zego wil zich onmisbaar maken

Het congres staat onder voorzitterschap van presentator en redacteur bij RTL Nieuws Meike de Jong. Sander Kernkamp, algemeen directeur van Zego Nederland betreedt ’s morgens het podium. Hij was eerder onder meer bij ABN Amro Verzekeringen. Hij is sinds enige tijd aan boord bij het van oorsprong Britse insurtechbedrijf Zego. Zego heeft tot doel om zich als verzekeraar onmisbaar te maken voor wagenparkbeheerders.

Floodflash ook op AMinnosurance

Chris Hall van overstromingsverzekeraar Floodflash spreekt eveneens. Hij trad toe tot het bedrijf insurtech om de marketinginspanningen te leiden tijdens de Britse lancering in 2019. Sindsdien heeft hij de communicatie beheerd tijdens de groei van de insurtech. Daarvoor werkte Hall bij toonaangevende marketingbureaus en leidde hij campagnes voor bedrijven als Philips, Etihad Airways en BP.

DeadHappy gebruikt doodshoofdje

Ook Phil Zeidler van DeadHappy is te horen op AMinnosurance. DeadHappy bestaat sinds 2013 en presenteert overlijdensrisicoverzekeringen en uitvaartverzekeringen op een andere manier dat gebruikelijk. Geen stemmige muziek, rustige watertjes of overpeinzingen, maar near death insurance, deathwishes en een doodshoofdje als logo. Phil Zeidler bracht de levensmarkt weer naar de jeugd. En het blijft niet bij presentatie alleen. DeadHappy ziet zichzelf absoluut als insurtech. Of deadtech, zoals Zeidler zegt.

Redactie

Redactie