De boodschap van de campagne is dat de online verzekeraar alles onder één dak heeft: auto-, woon- én reisverzekeringen. Met de nieuwe commercial zegt Allianz Direct zich te richten op de ‘Generatie Now’, de doelgroep die zich sterk laat kenmerken door het verlangen om alles uit het leven te halen.
Lees ook: Allianz kan stelling ‘niemand bezoekt psycholoog zonder psychische klachten’ niet volhouden
Van meer gemakken voorzien
Ron Adams, Head of Marketing & Sales bij Allianz Direct, vertelt: “We zijn super trots dat we samen met onze ambassadeur Usain Bolt kunnen aankondigen dat we naast onze woon- en autoverzekeringen nu ook reisverzekeringen aanbieden. Doordat je bij Allianz Direct verzekeringen onder één dak kunt afsluiten, kunnen we de consument van nog meer gemakken voorzien. Dit is de eerste commercial waarin we alle producten van Allianz Direct laten zien, zodat we iedereen in Nederland laten weten dat wij een brede online verzekeraar zijn.”
Er gaat van alles mis
In de nieuwe commercial gaat er tijdens de vakantie van Usain Bolt van alles mis. Zo valt zijn bagage in het water, wordt zijn auto tegen een boom geparkeerd en staat zijn huis vol met water. Gebeurtenissen waar je niet op zit te wachten tijdens je vakantie. Dit is echter geen probleem voor Usain Bolt: met één druk op de knop dient hij online al zijn claims in en kan hij blijven genieten van zijn vakantie. De campagne loopt tot eind juli van dit jaar.