Wat maakt Inshur innovatief? Het bedrijf gebruikt de data van Uber. Daar zit geen informatie in over het rijgedrag van de chauffeur. Belangrijker is de gemiddelde rating die een klant aan de taxichauffeur geeft. Wie wel eens de Uber-app gebruikt heeft, weet dat eigenlijk alle chauffers tenminste 4 van de 5 sterren haalt. Maar de verschillen daarbinnen maken wel degelijk uit.
Premiekorting in het loyaltyprogramma
Inshur weet uit hun ervaring in de staat New York en vanuit hun Britse activiteiten dat de best gewaardeerde chauffeurs ook de kleinste kans op schade hebben. Een chauffeur die consistent een rating haalt van 4,85 of hoger, wordt door Uber beloond met een speciaal loyalty-programma. Onderdeel daarvan is ook een premiekorting bij de verzekeringspartners.
Nieuwe producten
Inshur is snel, online en innovatief. De nieuwe Amsterdamse thuisbasis moet het bruggenhoofd worden voor de rest van Europa. Van Leeuwen en haar team zijn inmiddels bezig met uitbreiding van het productaanbod. Meer weten? Meld je aan voor AM Innosurance!