Van Vugt (Flyct): Verbazingwekkend dat niet vaker aan AI wordt gedacht
Meer tijd voor de klant en minder saaie werkzaamheden voor medewerkers. Dat is te bereiken door automatisering en gebruik van AI, volgens Jeremy van Vugt, manager...
Meer tijd voor de klant en minder saaie werkzaamheden voor medewerkers. Dat is te bereiken door automatisering en gebruik van AI, volgens Jeremy van Vugt, manager...
Met een hernieuwd vertrouwen in verzekeringen wist Rabobank de afgelopen jaren haar positie terug te winnen en zich in de top van de markt te versterken. Ondanks de...
Grote banken en verzekeraars riskeren onder meer door legacy, ingehaald te worden door technologiebedrijven als Apple. Dat vertelt Michiel Koopman, mede-eigenaar...
Er blijven in de financiële dienstverlening nog veel kansen liggen als het om artificial intelligence gaat. Dat vertelt Carla Verwijmeren, Chief Commercial Officer...
Maurits Grosfeld en Berry van Vark willen met hun platform Woonadviseur de dienstverlening van intermediair rondom het thema 'wonen' verbreden. "Beginnend bij een...
Nh1816 Verzekeringen en SIVI hebben een belangrijke volgende stap gezet om te zorgen dat assurantiesoftware van adviseurs de door Nh1816 Verzekeringen toegezonden...
Jonge Nederlanders hebben een voorkeur voor digitaal contact en zien dit in de toekomst vooral via web en app lopen, maar met behoud van contact met een financieel...
Claims Corporations Network (CCN) laat een digitale medewerker alle claims afhandelen die via e-mail binnenkomen. Deze digitale medewerker - Optimus - is ontwikkeld...
De verzekeringsbranche digitaliseert in snel tempo, maar de klant op de juiste manier benaderen blijft een uitdaging. Dat is waar het Goudse softwarebedrijf Postex...
Ruim twee derde van de Nederlandse consumenten haakt af tijdens de online aanvraag van een financieel product. Onder meer de onboarding duurt te lang en er moeten...