nieuws

De Vereende introduceert pop-up store verzekering

Schade 858

De Vereende introduceert pop-up store verzekering

In de afgelopen jaren zijn veel winkels verdwenen. De leegstaande panden worden tegenwoordig veel gebruikt voor pop-up stores, tijdelijke winkels of concepten. De Vereende heeft nu een verzekering geïntroduceerd die inspeelt op de tijdelijkheid van pop-up stores. De looptijd van deze nieuwe verzekering is 3 maanden.

Bert Sonneveld, Manager Marketing & Acceptatie bij De Vereende, ligt toe: “Zo snel als een pop-up store ‘oppopt’, kan deze ook weer verdwijnen. Daar passen geen verzekeringen van minimaal 1 jaar bij. Om het de ondernemers makkelijk te maken, werkt De Vereende met twee verzekeringspakketten. Past een formule niet in een van de pakketten, dan wordt er een advies op maat gemaakt. De pop-up store verzekering verzekert de ondernemer voor aansprakelijkheid, voor bedrijven AVB, en tegen schade ontstaan door onder andere brand of inbraak.”

Kant-en-klaar-pakket voor starters
De Vereende heeft in oktober samen met het Verbond van Verzekeraars een dialoogsessie georganiseerd over start-ups. Een van de lessen, die start-ups hadden voor alle verzekeraars, was om een kant-en-klaar-pakket van verzekeringen aan te bieden aan startende bedrijven. Sonneveld: “Omdat ondernemers die een pop-up store willen starten moeilijk tot niet een kortlopende verzekering kunnen sluiten, heeft de Vereende de pop-up store verzekering gelanceerd.”

Het product past volgens Sonneveld goed in de productenreeks, omdat de verzekeringstak van de Vereende is gespecialiseerd in het verzekeren van bijzondere risico’s. “Wij hebben de kennis en kunde om verzekeringsoplossingen op maat te bieden.”

Reageer op dit artikel