Alles over Klantrelatie

De menselijke maat: webinar over de klant die niet als een nummer wordt gezien

De menselijke maat: webinar over de klant die niet als een nummer wordt gezien

Het Verbond van Verzekeraars heeft Bert Sonneveld, manager Marketing & Acceptatie van de Vereende, uitgenodigd voor het webinar 'De menselijke maat: verzekeraars...

De verzekeraars, de verzekerden, en het gebrek aan daadkracht

We kunnen er niet meer omheen: mensen kopen een polis en zijn de volgende dag vergeten bij welke verzekeraar dat was. Want verzekeringen zijn toch juist bedoeld om...

De Volksbank mag hypotheek van cocaïnevisser niet opeisen

De Volksbank mag hypotheek van cocaïnevisser niet opeisen

Een man die vorig jaar werd veroordeeld voor het invoeren van cocaïne op een viskotter, hoeft niet per direct zijn hypotheek aan de Volksbank terug te betalen....

Voor het eerst verzekeraar in top 10 klantvriendelijke bedrijven

Voor het eerst verzekeraar in top 10 klantvriendelijke bedrijven

Zorgverzekeraar DSW heeft een primeur. De Schiedammers zijn de eerste verzekeraar die de top 10 haalt van klantvriendelijkste bedrijven, een lijst die...

Onverzekerbare risico's komende jaren speerpunt voor het Verbond

Onverzekerbare risico's komende jaren speerpunt voor het Verbond

Oplossingen vinden voor onverzekerbare risico's staat hoog op de agenda van het Verbond van Verzekeraars komende jaren. Dat blijkt uit het vanmiddag door de leden...

Publiek vindt Rabo en Centraal Beheer klantvriendelijkst van de branche

Publiek vindt Rabo en Centraal Beheer klantvriendelijkst van de branche

Volgens Nederlandse consumenten is Centraal Beheer de klantvriendelijkste verzekeraar en Rabobank de klantvriendelijkste bank. Zij kregen donderdag in Utrecht een...

Gebrekkig onderhoud klantrelatie niet altijd bestraft

Gebrekkig onderhoud klantrelatie niet altijd bestraft

Slordig onderhoud van de klantrelatie hoeft een adviseur niet altijd duur komen te staan als de klant zich tot Kifid wendt. Dat blijkt uit <a...