Alles over Klantbediening

ANWB en Ohra scoren hoogste met digitale klantreizen

ANWB en Ohra scoren hoogste met digitale klantreizen

ANWB scoort het hoogste scoort voor zijn klantreis, met een gemiddelde score van 86,0 procent voor de inboedel- en autoverzekering samen. De klantreis van de...

John van Zweden, foto ANP

John van Zweden, ondernemer en spreker AMdag: 'Je moet gewoon aardig zijn'

Hij werd groot door zijn klanten persoonlijke aandacht te geven. Ondernemer en miljonair John van Zweden geeft verzekeraars en tussenpersonen dan ook een heel...

Digitalisering in verzekeringssector: van dreiging naar troef

Digitalisering in verzekeringssector: van dreiging naar troef

De digitalisering zet het traditionele verzekeringsdistributiemodel op losse schroeven. Maar de verzekeringssector kan er ook sterker uitkomen. Lees deze blog van...

Moderne technologieën voor kredietprocessen

Moderne technologieën voor kredietprocessen

De dynamische evolutie van KI inspireert banken, er staan vele moderne technologieën voor kredietprocessen op stapel. Welke technologieën zijn er al? Een artikel...

Bas Hoogland: 'Als klanten tevreden zijn, komt het geld vanzelf'

Bas Hoogland: 'Als klanten tevreden zijn, komt het geld vanzelf'

Wat Bas Hoogland betreft, viel er uit het ochtendprogramma van de am:dag wel een conclusie te halen. "Jullie hebben het heel weinig over de klant", zo hield 'Mr....

ZLM voert ranglijst klantbediening aan, ASR Leven sluit de rij

ZLM voert ranglijst klantbediening aan, ASR Leven sluit de rij

ZLM Verzekeringen komt net als vorig jaar als beste uit de bus in het klanttevredenheidsonderzoek VerzekeraarsInBeeld. De Zeeuwse verzekeraar voert met een 8,2 de...

AFM: Betrokkenheid verzekeraars bij hersteladvies schiet tekort

AFM: Betrokkenheid verzekeraars bij hersteladvies schiet tekort

Verzekeraars zijn nog te weinig betrokken bij de hulp die het intermediair biedt aan klanten met een beleggingsverzekering. Dat stelt de AFM op basis van haar...