Verzekeringsklant wil gewoon iemand aan de lijn krijgen
Klanten van online dienstverleners zoals verzekeraars, hebben het liefst persoonlijk, telefonisch contact. Driekwart van de klanten geeft hieraan de voorkeur. Dit...
Klanten van online dienstverleners zoals verzekeraars, hebben het liefst persoonlijk, telefonisch contact. Driekwart van de klanten geeft hieraan de voorkeur. Dit...
De afhandeling van hypotheekdossiers door geldgevers is volgens De Hypotheekshop zeer goed. Wel ziet de keten steeds meer struikelblokken, zoals strengere...
Het Nederlandse bedrijf InsurTech lanceert het nieuwe merk Insify. Dat moet ondernemers in staat stellen zelf hun zakelijke verzekeringen te regelen.
Tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis explodeerde het aantal claims. Voor verzekeraars die geen digitale processen hebben om deze te behandelen, betekende dit...
Digitalisatie is niet langer een slogan. De noodzaak ervan wordt extra benadrukt tijdens deze COVID-19-pandemie. Scholen, immokantoren, overheidsdiensten … wie kan,...
Consumenten lopen zonder het te weten grote risico's nu geldverstrekkers steeds meer de digitale klantomgeving inzetten. Dit stelt hypotheekwinkel De Hypotheekshop....