nieuws

Consumentenprijzen voor Allsecur en Ditzo

Branche 1307

Ditzo en Allsecur hebben van consumentenplatform Opiness een Beste Service Award gekregen voor hun dienstverlening. De zorgverzekering van United Consumers (risicodrager VGZ) viel ook in de prijzen.

Consumentenprijzen voor Allsecur en Ditzo

Allsecur kreeg van 1.497 beoordelaars een 8,0 en dat leverde voor de zesde maal de Service Award op in de categorie Autoverzekeringen. “Het personeel wordt vriendelijk en deskundig gevonden en zeer gewaardeerd. De beloftes worden nagekomen; de prijs is wel een hele belangrijke factor.” Klanten waren vooral te spreken over de gratis wintercheck.

Ditzo won in de categorie Verzekeren Algemeen met het cijfer 7,8. “De service van Ditzo wordt het meest gewaardeerd doordat alles snel en gemakkelijk te regelen is. De online features, de website, de chat en de sociale kanalen spreken hun klanten aan.” Het cijfer is gebaseerd op 686 beoordelingen door klanten.

UnitedConsumers scoorde een 8,8 op basis van 322 reviews. “Het product is goed, de afspraken worden nagekomen en wanneer er vragen zijn is er altijd snel iemand beschikbaar die er alles aan doet om je te helpen. En ook vaak dezelfde persoon. Zorgen voor een aanspreekpunt is gouden greep geweest van UnitedConsumers.” Verder waarderen klanten de korting voor het afnemen van meerdere producten. In de categorie Banken won Aegon-dochter Knab met het gemiddelde rapportcijfer 8,7. Ditzo, UnitedConsumers en Knab wonnen de prijs vorig jaar ook al.

Uitblinkers in technologie

Opiness is een website waarop consumenten hun ervaringen met bedrijven kunnen delen. Dat resulteert in een rapportcijfer. Er werden prijzen uitgedeeld in 14 categorieën. “De best presterende dienstverleners van Nederland in 2017 blinken uit in het voorop lopen met technologie waarmee zij hun klanten snelheid en gemak bieden en daarmee tijdwinst”, aldus Opiness. De winnaars scoren vooral goed op het nakomen van beloften (32%), persoonlijke en deskundige service (18%) en de prijs (8%). “Maar onderscheidend waren zij op het leveren van snelheid en gemak (20%) door digitale service en het leveren van extra’s en verrassingen.” Volgens de reviewsite zijn snelheid en gemak de elementen waarop dienstverleners de komende jaren nog veel terrein kunnen winnen.

 

Reageer op dit artikel