Vrouwenverzekeraar Onna-onna in de startblokken

Vrouwenverzekeraar Onna-onna in de startblokken

Begin volgende maand wordt op het circuit van Zandvoort het startsein gegeven voor Onna-onna, een verzekeraar die polissen en vooral diensten wil gaan bieden die volledig zijn afgestemd op vrouwen. Als eerste wordt een autoverzekering gepresenteerd.

Onna-onna is het japanse woord voor 'vrouwen'. Het initiatief komt van zes mensen met een achtergrond in marketing, reclame en verzekeringen. Onder hen zijn Lex Orie (VOWD), Peter de Boer (Saatchi & Saachi) en Jorissa Neutelings (voorheen Ohra/Nationaal Spaarfonds).
Onna-onna zet zich af tegen traditionele verzekeraars, die onvoldoende zouden redeneren vanuit de behoeften van de (vrouwelijke) klant. Over de risicodrager(s) wordt nog geen mededeling gedaan.

Onderwerpen beheren

Mijn artikeloverzicht kan alleen gebruikt worden als je bent ingelogd.