nieuws

NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt

Schade 1660

Verzekeraar Nationale-Nederlanden probeert met een ludieke reclamecampagne haar nieuwe inboedelverzekering onder de aandacht te brengen. In de reclame, die dinsdag is gelanceerd, presenteert NN de nieuwe inboedelverzekering die tot 10 jaar de nieuwwaarde van de inboedel vergoedt.

NN zet op ludieke wijze nieuwe inboedelverzekering in de markt

Onder de noemer ‘Als er iets met je inboedel gebeurt, wil je daar wel hetzelfde voor terugkrijgen’ worden verschillende mensen in een woonwinkel in Nederland verrast als ze een in ‘woonkamer’ allerlei bewegende spullen tegenkomen.

Veranderingen
In de commercial, die iets meer dan een minuut duurt, draait een replica van het ‘Meisje met de parel’ van Johannes Vermeer ineens om en ziet eruit als een tekening die is gemaakt door een kleuter. Even later verandert een driezitsbank ineens in een tweezitter en kort daarna zelfs in een fauteuil. Ook vloer- en tafellampen, wandkasten en televisies veranderen. Maar vooral de reacties van de bezoekers na de onverwachte gebeurtenissen zijn vermakelijk.

Niet spannender maken
Bas Kuik, woordvoerder bij NN, laat aan amweb weten dat de boodschap in de commercial eenvoudig en helder is. “Veel spannender kunnen we het niet maken. Voor een verzekerde inboedel wil je natuurlijk hetzelfde terugkrijgen. Daarom vergoeden wij voor spullen die niet ouder zijn dan 10 jaar de nieuwwaarde.” Voor sommige spullen vergoedt NN niet meer dan een bepaald bedrag, bijvoorbeeld voor smartphones, tablets en laptops, zo is te lezen op hun website.

Reageer op dit artikel