nieuws

Aon wil dienstverlening naar hoger niveau tillen

Schade

Verzekeringsmakelaar Aon Risk Solutions Nederland gaat een deel van zijn interne activiteiten anders organiseren. Een centralisatie van servicetaken en een scheiding van service- en klantadvies taken moet ervoor zorgen dat Aon een betere en efficiëntere dienstverlening gaat leveren.

Aon wil dienstverlening naar hoger niveau tillen

De reden voor de veranderingen is de voortdurende ambitie van Aon om de dienstverlening te verbeteren. “Uit onderzoek en op basis van individuele gesprekken met klanten, komt duidelijk naar voren dat onze klanten in het algemeen tevreden zijn over onze dienstverlening. Tegelijkertijd zien zij ook verbeterkansen, met name op het vlak van efficiëntie en consistentie van onze dienstverlening,” zegt Marc van Nuland, CEO van Aon Risk Solutions. “Door zaken slimmer en eenduidiger te organiseren en te centraliseren, bieden wij onze klanten meer waar voor hun geld.”

Een verandering van de organisatie, waaronder een centralisatie, brengt personele gevolgen met zich mee. Vermindering van het aantal arbeidsplaatsen gaat Aon zo veel mogelijk opvangen door natuurlijk verloop. Daarnaast zet Aon zich bijvoorbeeld ook in om de betreffende medewerkers via scholing en ondersteuning te begeleiden naar andere functies binnen het bedrijf.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.