nieuws

MultiHerstel zorgt voor lagere schadelast

Schade

Innovatief schadeherstel door het CED-onderdeel MultiHerstel bezorgt het bedrijf een lagere schadelast en lagere operationele kosten. Zo nam tijdens de drie maanden durende proef die CED hield de schadelast af met 12% en de operationele kosten daalden met 5%.

MultiHerstel zorgt voor lagere schadelast

Normaal zijn er 3 tot 5 contactmomenten tot het herstel van de schade, nu is dat teruggebracht tot 1 tot 2 contactmomenten. “Je ziet dan ook dat de wijze waarop wij in geval van schade optreden, leidt tot een aanzienlijke hogere tevredenheid bij onze klanten”, aldus een woordvoerder. De Net Promoter Score (NPS), gebaseerd op enkele honderden opdrachten tijdens het onderzoek, kwam gemiddeld uit tussen de plus 60 en plus 80. “Dat is ongekend hoog voor de verzekeringsbranche”, aldus CED.

In natura
Koos de consument voorheen bij schade vaak voor een financiële compensatie, nu kiest de klant voor gemak. “Met één telefoontje, e-mail of app-bericht naar MultiHerstel weet de consument direct wanneer de schade wordt hersteld, door wie, wat deze hersteller precies gaat doen en hoelang deze werkzaamheden zullen duren”, aldus CED.

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.