nieuws

Even ‘appen’ met Apeldoorn

Schade

Vanaf vandaag kunnen klanten van Centraal Beheer de verzekeraar ook even appen. Centraal Beheer lanceert ‘Even Appen’ via een eigen Whatsapp-achtige service in de Centraal Beheer app.

Even ‘appen’ met Apeldoorn

Met de Centraal Beheer app kunnen klanten nu direct communiceren met een medewerker van Centraal Beheer door met elkaar te ‘appen’ op een Whatsapp-achtige manier.

Eigen messagingsysteem
“Al  meer dan 100 jaar hebben onze klanten direct persoonlijk contact met Centraal Beheer. In een tijd waarin alles steeds sneller lijkt te gaan, willen we klanten zelf de keuze geven hoe ze met Centraal Beheer willen communiceren. Klanten kunnen nu naast Even Apeldoorn bellen, mailen, Facebooken en twitteren  dus ook Even Apeldoorn appen.
We hebben bewust gekozen vanuit privacy en veiligheid om een eigen messagingsysteem in onze Centraal Beheer app te bouwen”, aldus projectleider Michiel Maathuis.

Een speciaal team van medewerkers is op werkdagen beschikbaar van 8.30 uur tot en met 17.30 uur om via ‘Even Appen’ de klanten te woord te staan. Sinds de lancering van de Centraal Beheer app in november 2014 hebben ruim 40.000 klanten van de direct writer de app gedownload. Met de huidige app kunnen klanten hun gegevens inzien, schade melden, gebruik maken van pechhulp onderweg en op verschillende manieren contact opnemen met Centraal Beheer. In de toekomst breidt Centraal Beheer de app nog verder uitgebreid met nieuwe functionaliteiten. De Centraal Beheer app is gratis te downloaden voor de iPhone of op een Android toestel.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.