nieuws

Innosurance 2015: be mobile

Schade

Op 21 mei is het derde am:innosurance congres. Dit keer is het thema: be mobile. Daarbij gaat het om de kunde en kennis om mee te bewegen met alle technologische uitdagingen van de verzekeringssector. En over de combinatie tussen technologie en menselijke maat.

Innosurance 2015: be mobile

Het am:innosurance congres trapt af met de drie belangrijkste ontwikkelingen: mobile, big data en internet of things. Marketing directeur Michel Schaeffer laat vervolgens zien hoe een bedrijf als bol.com met die uitdagingen omgaat. Hoe blijf je innoveren als je succesvol bent?

We laten ook zien hoe jongeren met technologie om gaan en hoe verzekeraars daar op moeten reageren. En Interbrand presenteert een onderzoek naar de meest innovatieve verzekeringsmerken van Nederland. Uitsmijter op am:innosurance is Steven van Belleghem (foto).

Van Belleghem is één van Europa’s invloedrijkste opinieleiders op het gebied van sociale media, digitale trends en digitale marketing. Hij is auteur van ‘De Conversation Manager’ (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), ‘De Conversation Company’ en ‘When digital becomes human’.

Zijn boodschap op am:innosurance is dat het niet enkel gaat over de digitale transformatie, maar ook over human transformation. Bedrijven moeten het punt bereiken ‘where digital becomes human’.

Technologie heeft tot doel de relatie met de klant te verbeteren. Maar Van Belleghem vraagt zich af of we daarin wel ambitieus genoeg zijn. Hij verwacht binnenkort faster than real time customer service van zijn verzekeraar. Maar zonder mensen wordt het een koude, zakelijke en rationele cultuur, dat willen we eigenlijk niet. Daarom moeten we zoeken naar de complementariteit tussen mens en computer, aldus Van Belleghem.

Voor meer informatie en inschrijven: klik hier.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.