nieuws

Cunningham bundelt claims management in merknaam inTrust

Schade

Cunningham Lindsey gaat wereldwijd zijn Third Party Administration (TPA) services, voornamelijk bestaand uit claims management en aanverwante services, bundelen onder een nieuwe merknaam: inTrust. 

Cunningham bundelt claims management in merknaam inTrust

De expertise-organisatie spreekt van een opzet met een ‘unieke focus’ op claims management. De totstandkoming van het wereldwijde merk past binnen de strategie van Cunningham Lindsey ‘om wereldwijd te blijven investeren in het bieden van de best mogelijke claims management oplossingen’. Het bedrijf schrijft: “De meerwaarde voor opdrachtgevers wordt verder versterkt door een samenvoeging van diverse best practices. Dit leidt tot een nog verdergaande focus op het leveren van toegevoegde waarde voor klanten: klanttevredenheid, bescherming van reputatie, kostenreductie en schadelastbeheersing, alsmede het 24/7 leveren van informatie op basis van geanalyseerde data.”

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.