nieuws

Tempus Novum komt met white label voor risicomanagement

Schade

Tempus Novum Consultancy heeft het naar eigen zeggen eerste Nederlandse white label voor rendabel risicomanagement in de markt gezet. Tempus Novum gaat daarbij het risicomanagement voor het intermediair doen, maar wel onder de naam van de tussenpersoon.

Tempus Novum komt met white label voor risicomanagement

Tussenpersonen kunnen voor drie varianten kiezen, legt Tempus Novum-eigenaar Robert-Jan Kroes uit. De eerste variant is het minst intensief: de tussenpersoon krijgt de beschikking over een gratis nieuwsbrief en informatie, die hij naar de klant kan verspreiden. In de tweede variant wijst de tussenpersoon zijn klant door naar Tempus Novum als hij aan de slag wil met risicomanagement.

De derde variant is het white label. Daarmee krijgt de tussenpersoon een ‘afdeling risicomanagement’. Die afdeling bestaat uit mensen van Tempus Novum, maar die werken onder de naam van het assurantiekantoor aan risicomanagement. Aangesloten intermediairs krijgen op die manier een eigen afdeling, met eigen telefoonnummer en logo, maar het daadwerkelijke risicoadvies wordt gedaan door medewerkers van Tempus Novum. “Op deze manier kan het intermediair, dat het vertrouwen van de klant al heeft, ook de positie van risicopartner innemen”, zegt Kroes.

Tempus Novum presenteert het white label op het am:event over rendabel risicomanagement, dat op 15 december wordt georganiseerd in InnStyle in Maarssen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.