nieuws

Ook Ohra gaat ‘whatsappen’ met klanten

Schade

Klanten van Ohra kunnen sinds kort ook via WhatsApp contact opnemen met de verzekeraar. Voordeel van WhatsApp ten opzichte van telefonisch contact is volgens de verzekeraar de ruimere openingstijden. Appen kan op werkdagen tussen 9.00 uur en 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 15.00 uur.

Ook Ohra gaat ‘whatsappen’ met klanten

Uit eerste onderzoek zou blijken dat veel klanten het contact via WhatsApp erg waarderen. Het klanttevredenheidscijfer van de WhatsApp-contacten ligt tussen de 9 en de 9.5. Ohra heeft ook de mogelijkheden van de Ohra App uitgebreid. Naast het inzien en wijzigen van gegevens en het declareren van zorgnota’s is het nu ook mogelijk om zorgvergoedingen te checken en een zorgverlener te vinden. Ook kun je direct op de kaart zien waar de zorgverlener zit. Inloggen is eenvoudig en snel via vingerafdrukherkenning. Maandelijks maken zo’n 20.000 klanten gebruik van Ohra App.

Partijen als Centraal Beheer, Ditzo, CED en De Hypotheker gingen Ohra al voor met het inzetten van WhatsApp.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.