nieuws

Goede voornemens (2): Cas Verhage

Schade

Een bewogen jaar was 2014 zeker voor de verzekeringsbranche. In het kader van terug- en vooruitkijken vroeg am een aantal prominenten uit de branche wat we het komende jaar niet meer en wat juist wel moeten doen. In het tweede deel komt Cas Verhage, directeur van Nh1816 Verzekeringen, aan het woord.

Goede voornemens (2): Cas Verhage

Verhage kijkt met een tevreden blik terug op het bijna afgelopen jaar. Hij ziet een groeiend vertrouwen voor de hele markt: “De fraaie groei die wij in 2014 hebben doorgemaakt laat het vertrouwen van de markt zien. Vertrouwen waar alle medewerkers iedere dag hard voor werken. Wij kijken tevreden terug op 2014 maar richten onze blik graag vooruit, naar 2015 en verder. Want onze toekomstvisie beperkt zich niet tot één jaar. Als positief ingesteld mens kijk ik graag naar nieuwe ontwikkelingen, kansen en de mogelijkheden die daarmee samenhangen.”

De adviseur
Het komende jaar hoopt Verhage door te gaan op de al ingeslagen paden: “Wij bieden de komende jaren nog steeds de beste particuliere schadeverzekering met het meest efficiënte en klantvriendelijke B2B portaal. Dat is onze missie. Bovendien staan wij volledig achter de lokale financieel adviseur. We steken tijd en energie in het zichtbaarder en herkenbaarder maken van de waarde van verzekeringsadvies. Voor de adviseur is het belangrijk dat hij in de belevingswereld van de consument komt. Zijn online aanwezigheid en vindbaarheid is daarbij van toenemend belang. Adviseurs zullen online moeten leren meebewegen met wat verzekerden van hen verlangen en verwachten. Daarnaast willen wij de consument duidelijk maken dat hij ook voor ‘simple risk’ schadeproducten beter af is met het advies en de service van een lokale adviseur.”

Maatschappelijke ontwikkeling
Ook de toekomst voorbij de horizon van 2015 wil Verhage in de gaten houden: “Wij willen als verzekeraar inhaken op maatschappelijke ontwikkelingen en deze vertalen naar breed gedragen producten. Dat vraagt van ons dat we nadenken en handelen over onderwerpen die de verzekeringsmarkt van de toekomst raken. De komst van de “zelfrijdende” auto, de opkomende deeleconomie en het particulier gebruik van drones zijn zomaar enkele voorbeelden. Bij al deze plannen staat onze positie als coöperatie centraal. Samen met de financieel adviseur, de verzekerden en onze medewerkers werken we aan een coöperatieve toekomst.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.