nieuws

Verbond van Verzekeraars start project Sherlock

Schade

Verzekeraars doen het een en ander om de klant centraal te stellen, maar het is soms nog weinig zichtbaar, vindt het Verbond van Verzekeraars. Project Sherlock moet daar verandering in brengen.

Verbond van Verzekeraars start project Sherlock

Met Project Sherlock wil het Verbond jonge mensen van verzekeraars uitdagen om op zoek te gaan naar initiatieven in de organisatie die bijdragen aan het centraal stellen van de klant. Het Verbond beschrijft het wervend: “Als een echte Sherlock: door te observeren en bewijs te verzamelen. Dat bewijs kan bestaan uit een video, foto’s, een document of een PowerPoint-presentatie van het initiatief. Dat kun je alleen doen of samen met een paar collega’s.”

Jury
Als het bewijs gevonden is moet het gepost worden op de Sherlock-website. Een jury bestaande uit Richard Weurding (algemeen directeur Verbond), Marieke van Zuien (directeur Intermediaire Distributie BNP Paribas Cardif)  en Stephan Fellinger en Joost Schrage (De Zaak van Vertrouwen), zal de inzendingen beoordelen.

Sherlocks
Daarnaast wordt het bewijs ook beoordeeld door andere bezoekers van de website. Zij kunnen ‘Sherlocks’ geven als zij de inzending goed vinden.

Het project kent wel een groot aantal spelregels. Paul Koopman, woordvoerder van het Verbond laat weten: “Het is vooral een ludiek project en bedoeld om jonge verzekeraars en hun innovaties in het licht te zetten. Het is een onderdeel van ons programma Verzekeraars Vernieuwen.”

De wedstrijd start 15 oktober 2014 en loopt t/m 20 december 2014.

Reageer op dit artikel