nieuws

Nieuwe autocampagne Ohra van start

Schade

Ohra start vandaag de nieuwe campagne voor haar autoverzekering. Centraal staan de gratis leenauto die klanten krijgen als hun auto total loss of gestolen is en de mogelijkheid om zelf te bepalen welke premie wordt betaald en welk eigen risico daar tegenover staat. Blikvanger in de campagne is een ludieke tv-commercial.

Nieuwe autocampagne Ohra van start

Klanten met  een Ohra autoverzekering met WA Plus- of All Risk-dekking krijgen bij diefstal of total loss direct een gratis leenauto. Bovendien geldt nu voor nieuwe afsluiters een korting van15% korting op de premie.Ohra speelt hiermee naar eigen zeggen in op de "toenemende behoefte van klanten om flexibel te zijn met de verzekering die zij afsluiten."
"Klanten willen mobiel blijven en niet zonder auto komen te zitten", aldus commercieel directeur Fleur Dujardin.  "Bovendien zien we een trend dat klanten liever hun eigen risico verhogen en daarmee bezuinigen op de maandelijkse premie die ze betalen."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.