nieuws

DAS start nieuwe tv-campagne

Schade

DAS is gestart met een reclamecampagne waarin de rechtsbijstandverzekeraar zich meer positioneert als een brede juridische dienstverlener. Sinds deze week zijn er posters door het hele land te zien en maandag is de nieuwe commercial voor het eerst op televisie.

DAS start nieuwe tv-campagne

"Ooit moest je maar wachten hoeveel een jurist je ging kosten. DAS opgelost", luidt een van de teksten op de billboards. Met de nieuwe campagne gericht op particulieren en ondernemers zegt de verzekeraar meer bekendheid te willen geven aan zijn veelzijdigheid  "waarbij DAS als betrokken en deskundig wordt gepositioneerd". "Centraal staat dat we willen laten zien dat DAS deskundigheid in huis heeft, weet wat de wensen van de klant zijn en dat voor ieder juridisch en financieel probleem een oplossing gevonden kan worden." 
DAS heeft dit jaar de positionering aangepast. "DAS is de expert in het voorkomen en behandelen van juridische en financieel-juridische problemen. Wij bieden klanten een luisterend oor en zijn tegelijkertijd de meest deskundige partij voor hun juridische en financiële vragen. DAS wil haar brede diversiteit aan juridische en financiële specialismen toegankelijk maken voor iedereen", zo luidt de nieuwe merkmissie. De nieuwe campagne op billboards en televisie is tot stand gekomen in samenwerking met het reclamebureau DAWN uit Amsterdam.
 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.