nieuws

Keerpunt verfrist huisstijl en website

Schade

Het Arbo en re-integratiebedrijf Keerpunt, een joint venture van ASR en Nationale-Nederlanden, heeft een nieuwe huisstijl en website.

Keerpunt verfrist huisstijl en website

Met de meer eigentijdse website en het frisse logo wil het bedrijf laten zijn dat zij, net als de markt, volop in beweging is. “Verzuimbegeleiding wordt voor werkgevers steeds meer een expliciete beslissing. Ze oriënteren zich hierbij ook steeds vaker online. Daarnaast stellen werkgevers en werknemers steeds hogere eisen aan de online informatievoorziening. De reden om juist nu een nieuwe website te lanceren.”

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.