nieuws

Aegon van start met Facebook-verzekeraar

Schade

Aegon heeft vandaag Kroodle geïntroduceerd: een verzekeringslabel van dochterbedrijf Meeùs dat vooral op Facebook is georiënteerd en opstal-, inboedel- en aansprakelijkheidspolissen biedt. Klanten krijgen een vergoeding voor het aanbrengen van Facebook-vrienden als nieuwe verzekerde.

Aegon van start met Facebook-verzekeraar

“Wij geloven dat verzekeren altijd makkelijker kan”, zegt Kroodle op de eigen internetsite. Polissen worden gesloten via mobiel, tablet of pc. Om een polis te kunnen sluiten, moet de aanvrager inloggen met zijn Facebook-account. Daarmee is een handtekening volgens Aegon niet meer nodig.
Een vriend aanbrengen via Facebook levert een bonus van € 24 (inboedel), € 18 (opstal) of € 6 (avp) op, te verdelen tussen de bestaande en de nieuwe klant. Er kunnen per persoon maximaal tien nieuwe verzekerden worden aangebracht.
Kroodle heeft inmiddels ruim 1.500 ‘likes’ op Facebook.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.