nieuws

Inzicht in status schade op platform Hofstaete

Schade

Assurantieadviseurs en hun klanten kunnen voortaan de status van een schade bekijken binnen het Hofstaete Internet Platform (HIP). De extra functionaliteit is volgens ICT-leverancier Hofstaete bedoeld als een extra service aan relaties en werkt ook kostenbesparend omdat er minder over een schade gebeld of gemaild hoeft te worden.

Inzicht in status schade op platform Hofstaete

Er is een verschil tussen wat de verzekerde en de adviseur op HIP kunnen zien. De klant kan een overzicht van zijn schades zien op MijnPagina, met schadenummer, schadedatum, polisgegevens en de status van zijn schades.
De adviseur heeft toegang tot meer gedetailleerde informatie, zoals aanmelddatum, omschrijving, sprake van schuldschade, sprake van terugval, reserveringen en uitbetaalde bedragen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.