nieuws

Antoni van Leeuwenhoek heeft Ditzo-miljoen binnen

Schade

Binnen vier dagen is het bedrag van € 1 mln, dat Ditzo beschikbaar stelde voor kankeronderzoek, bijeen geklikt en gedeeld op social media. Alleen al op YouTube werd de videocommercial ruim 860.000 keer bekeken en gingen er ruim 20.000 tweets rond op Twitter.

Antoni van Leeuwenhoek heeft Ditzo-miljoen binnen

Daarmee is de veelbesproken mediacampagne nog niet ten einde. De verzekeraar klopt zichzelf flink op de borst vanwege dit ‘succes’ en zou nu graag zien dat andere zorgverzekeraars ook hun steentje bijdragen om de € 4 mln die nog nodig is voor het bewuste kankeronderzoek bijeen te brengen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.