nieuws

Clare gaat duizenden OAD-claims verwerken

Schade

Cunningham Lindsey-dochter Clare (Claims en Regres) gaat de schadeclaims behandelen, die de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR) ontvangt naar aanleiding van het faillissement van reisorganisatie OAD.

Clare gaat duizenden OAD-claims verwerken

SGR heeft Clare gevraagd om indersteuning bij de verwerking van alle claims van consumenten, die hun geboekte reis met OAD geheel of gedeeltelijk in het water zagen vallen. Clare gaat de komende twee tot drie maanden aan de slag met naar verwachting tussen de 8.000 en 10.000 claims. “Gezamenlijk gaan we ervoor zorgen dat SGR de belofte richting de klanten van OAD kan waarmaken”, aldus manager Operations Tim Beekhuijzen.
Vanaf 10 oktober is het ‘zenuwcentrum’ te Amsterdam (Reimersbeek) operationeel om alle claims te administreren en te verwerken. Clare benadrukt overigens uitsluitend schaden te behandelen die via SGR gemeld worden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.