nieuws

Klant kan online ‘schademelden’ bij Noordhollandsche

Schade

De Noordhollandsche van 1816 heeft voor verzekerden de functie ‘Schademelden’ toegevoegd aan het online polisdossier Mijn Polissen.

Klant kan online ‘schademelden’ bij Noordhollandsche

De maatschappij maakt het voor de klanten van samenwerkende verzekeringsadviseurs al langer mogelijk om hun verzekeringszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week in Mijn Polissen in te zien, te volgen en desgewenst te downloaden. Schademelden via Mijn Polissen leidt niet tot een rechtstreekse communicatie tussen de klant en de Noordhollandsche. Het systeem is zo ingericht dat de adviesfunctie van de verzekeringsadviseur 100% gewaarborgd blijft, verzekert het bedrijf. "Het bijzondere van schade melden via Mijn Polissen is dat het systeem volledig is ingericht voor kantoren met een schaderegelingsbevoegdheid. Met die bevoegdheid kunnen verzekeringsadviseurs zelfstandig schades beoordelen, afhandelen en langs elektronische weg met de Noordhollandsche afrekenen." De schadevergoeding wordt dezelfde dag uitgekeerd.
Omdat Mijn Polissen een integraal onderdeel is van de VerzekeringApp die de Noordhollandsche kortgeleden introduceerde, is schademelden nu een geheel mobiele internetapplicatie geworden, zowel voor Apple- als voor Android-toestellen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.