nieuws

Radiocommercials Cardif voor ‘doorleefverzekeringen’

Schade

BNP Paribas Cardif is deze week gestart met een mediacampagne, waarin aandacht wordt gevraagd door de zogeheten ‘doorleefverzekeringen’ van de maatschappij. Commercials op diverse radiozenders worden opgevolgd door uitingen op internet en in gedrukte media.

Radiocommercials Cardif voor ‘doorleefverzekeringen’

De campagne is onderdeel van een groeistrategie in Nederland en gericht op het verwerven van meer naamsbekendheid; in februari werd de oude naam Cardif vervangen door BNP Paribas Cardif. De nadruk in de campagne ligt op de productcategorie 'doorleefverzekeringen': producten die tijdelijk inkomensverlies opvangen bij werkloosheid of arbeidsongeschiktheid. "Verzeker je niet voor het leven, maar voor even", is een van slogan uit de commercials, die te beluisteren zijn op de speciale website.
Marieke van Zuien, directeur customer & corporate, licht toe: "In de campagne worden mensen geportretteerd die ondanks de lastige situatie waarin ze zitten een positieve instelling hebben. Ze zien tegenslag als een tijdelijk iets. Zo komen onze producten optimaal tot hun recht en bieden ze het vangnet dat verzekerden echt verder helpt."
BNP Paribas Cardif is in 41 landen actief. In ons land is de verzekerdenpopulatie 600.000 mensen groot.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.