nieuws

Opnieuw hoofdrol voor ‘Purple Croc’ in commercial Ohra

Schade

Ohra introduceert een nieuwe autoverzekering met een ‘Direct-weer-door Garantie’. Bij total-loss of diefstal is er meteen een leenauto beschikbaar en binnen tien dagen na total-loss ontvangt de verzekerde het aankoopbedrag van de auto. De garantie hoort bij een WA Plus of Allrisk verzekering voor auto’s tussen een en vijf jaar oud en geldt tot drie jaar na aanschaf van de auto.

Opnieuw hoofdrol voor ‘Purple Croc’ in commercial Ohra

Het nieuwe aanbod wordt vanaf 5 maart onder andere op televisie onder de aandacht gebracht met een ludieke spot. Caravan 'Purple Croc' speelt hierin de hoofdrol, met een knipoog naar de eerder zo succesvolle Paarse Krokodil-campagne. De oplettende kijkers treffen in de spot ook weer een paarse opblaaskrokodil aan. "De bureaucratie bij andere verzekeraars wordt met humor uitvergroot", aldus Niels Neessen, die binnen Ohra als teamleider Brand Management & Communicatie verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de nieuwe merkstrategie Direct geregeld. "Een gezin met caravan rijdt zijn auto total-loss en heeft geen andere optie dan op de elektrische caravan-mover van Spanje terug naar huis te gaan. Een ludieke 'road-movie' met een tergend langzame caravan in verschillende Europese settings, zoals op een pas in de Pyreneeën, bij een Péage op de Franse autoroute en verdwaald in de havens van Antwerpen."
Ook op radio, Facebook en het eigen YouTube-kanaal van Ohra is de Purple Croc de komende tijd volop aanwezig.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.