nieuws

De Wolf genomineerd voor Gouden Loeki

Schade

De tv-reclame met John de Wolf voor de zorgverzekering van Ditzo is een van de vijf genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2012. De afgelopen weken kon het Nederlandse publiek via www.goudenloeki.nl een stem uitbrengen op zijn favoriete commercial. Komende woensdag, 19 december, wordt in een live uitzending op Nederland 1 de winnaar van de Ster Gouden Loeki bekendgemaakt.

De Wolf genomineerd voor Gouden Loeki

In de commercial van Ditzo is te zien hoe de bekende ex-Feyenoorder John de Wolf tot zijn frustratie is opgenomen in een ziekenhuis met uitzicht op de Amsterdam ArenA. Met deze commercial wil Ditzo het belang van vrije keuze in zorg benadrukken.
De Gouden Loeki is de publieksprijs voor de leukste en origineelste tv-reclame van het jaar. Naast de commercial van Ditzo zijn ditmaal genomineerd: het Wereld Natuurfonds met ‘Ik ben geen vloerkleedje’, SIRE met ‘Handen af van onze hulpverleners’, Wakker Dier met ‘Koop geen plofkip’ en Telfort met ‘Lekker lang bellen’. Stemmen kan nog tot en met 19 december.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.