nieuws

Meeùs voert campagne op televisie

Schade

Intermediairbedrijf Meeùs is een campagne op televisie gestart. Vanaf vandaag is een commercial op diverse zenders te zien. Het filmpje moet de adviesrol van Meeùs laten zien bij de brand in het Van der Valk-restaurant op De Pier in Scheveningen, ruim een jaar geleden. Via de televisiespots hoopt Meeùs de merkbekendheid aanzienlijk te vergroten

Meeùs voert campagne op televisie

"Ons doel is om met deze campagne als tussenpersoon tussen de oren van onze klanten terecht te komen", zegt Coen Mom, directievoorzitter van Unirobe Meeùs Groep, de intermediairtak van Aegon. De commercial wordt vanaf 1 december 2011 getoond bij RTL Z en in STER-reclameblokken rond programma's die een relatie hebben met de activiteiten van Meeùs.
In het spotje is te zien hoe een accountmanager van Meeùs de bedrijfsleider van Van der Valk begeleidt en adviseert over de schadeafhandeling. Het intermediairbedrijf wil daarin zijn kernwaarden benadrukken: verfrissend, pragmatisch, betrokken en betrouwbaar. Op de website van Meeùs is een meer uitgebreide video over 'the making of' te zien.
Eerder dit najaar zette Unirobe Meeùs de omvorming in van diverse merken naar Meeùs.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.