nieuws

Aevitae lanceert zorglabel YouCare

Schade

Via dochter AHC heeft intermediairbedrijf Aevitae een nieuw label voor zorgverzekeringen in de markt gezet: YouCare.nu. Het nieuwe merk claimt “de grootste zorgverzekeraar op Facebook” te zijn met inmiddels ruim 9.000 ‘likes’. Risicodrager voor de polissen is Avéro Achmea; de premies voor 2012 zijn nog niet bekend.

Aevitae lanceert zorglabel YouCare

De campagne van YouCare.nu is op Facebook gelanceerd. Onder het motto 'You Care, we care' doneert het bedrijf voor elke 'like' 10 eurocent aan de stichting Kinderen Kankervrij (KiKa). Inmiddels hebben ruim 9.000 mensen met een duimpje aangegeven de pagina leuk te vinden en dat heeft inmiddels € 912,80 opgeleverd. YouCare zegt de kracht van sociale media te begrijpen en zet het dan ook niet in als "keiharde salestool". "Niemand zit te wachten op reclame op Facebook en zeker niet van verzekeraars. Maar een sympathieke actie levert veel aandacht op. Dus geen dure mediacampagnes, maar effectieve marketing. Zo ontstaat draagvlak, interactie en betrokkenheid."

Op de site van YouCare.nu kunnen bezoekers vooralsnog alleen hun e-mailadres achterlaten om op de hoogte te worden gehouden van de zorgpremie.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.