nieuws

Schadepolissen Meeùs via platform Intrasurance

Schade

Meeùs gaat particuliere klanten met één of meer schadeverzekeringen bedienen via het internetplatform van Intrasurance. Buiten de bediening via internet en callcenters krijgen de particulieren nog de mogelijkheid om op kantoor in een van de 35 vestigingsplaatsen van Meeùs persoonlijk te worden geadviseerd.

Schadepolissen Meeùs via platform Intrasurance

Meeùs stelt met het nieuwe bedieningsconcept in te spelen op veranderende klantbehoeften, maar voegt eraan toe dat "de toenemende concurrentie" er ook toe noodzaakt. Klanten moeten er "beter en efficiënter" door worden bediend. Meeùs spreekt zelfs de doelstelling uit de bestaande particuliere portefeuille (met circa 400.000 klanten) verder uit te bouwen.
Het dochterbedrijf van de Unirobe Meeùs Groep (onderdeel van Aegon) heeft als eerste een licentie gekregen voor het gebruik van het internetplatform, waar Intrasurance die tot nu toe alleen als serviceprovider voor de eigen volmacht gebruikte. De verzekeringen worden in een eigen Meeùs-pool met meerdere risicodragers ondergebracht. In totaal worden circa een miljoen polissen in anderhalf jaar tijd overgevoerd naar het platform van Intrasurance, dat daarmee de activiteiten verviervoudigt. "Dit is een geweldige slag voor ons", zegt Intrasurance-directeur Frank Cooler (links op de foto).

Reageer op dit artikel