nieuws

Noordhollandsche heeft plusversie van internetportaal

Schade

Noordhollandsche van 1816 heeft een ‘plusversie’ ontwikkeld van het internetportaal, dat maandelijks goed is voor 12.000 tot 14.000 nieuwe polissen. De uitbreiding betreft een CRM-module. Tussenpersonen kunnen hierdoor, onafhankelijk van het systeemhuistype dat zij in gebruik hebben, klantgegevens aan het portaal toevoegen, beheren en commercieel benutten.

Noordhollandsche heeft plusversie van internetportaal

Ook de gegevens van niet-Noordhollandsche-klanten zijn toe te voegen, waardoor alle klanten van het kantoor in hetzelfde systeem komen. "Dat levert meer overzicht op", denkt de verzekeraar. "Het intermediair kan klantcontacten vervolgens meer op de advisering organiseren in plaats van op de polisadministratie. De particuliere verzekerde merkt een meer attente en actuele advisering van zijn agent."
Noordhollandsche van 1816 legt het accent op een digitale werkomgeving van de tussenpersoon. "Er zijn agenten bij die door deze ontwikkeling de investeringen in hun traditionele administratiepakket afbouwen of zelfs beëindigen", weet directeur Cas Verhage.
De nieuwe module is beschikbaar voor zo'n driehonderd assurantiekantoren: "als die veel zaken doen met Noordhollandsche is het een gratis applicatie."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.