nieuws

Wim de Bundel ook bij NN marketing- en salesdirecteur

Pensioen 1994

Nationale-Nederlanden heeft Wim de Bundel benoemd tot directeur Marketing & Sales. Hij wordt bij het nieuwe gecombineerde pensioenbedrijf van NN en Delta Lloyd  verantwoordelijk voor alle marketing- en salesactiviteiten voor de pensioen- en dienstverleningsproposities van de merken Nationale-Nederlanden, Delta Lloyd en BeFrank. Tom Haaring is herbenoemd tot directeur Commercie en richt zich op de grootzakelijke en corporate markt van het gecombineerde bedrijf. 

Wim de Bundel ook bij NN marketing- en salesdirecteur

De Bundel (foto) was tot voor kort directeur Marketing en Verkoop bij Delta Lloyd. Hiermee was hij sinds 2013 verantwoordelijk voor de zakelijke en corporate pensioenportefeuille van Delta Lloyd en BeFrank.

Tom Haaring was directeur Commercie bij Nationale-Nederlanden en verantwoordelijk voor verkoop en verdere propositie-ontwikkeling. Hij startte in 1997 in de backoffice van NN Pensioen Corporate Clients en had sindsdien heeft hij meerdere management functies gehad binnen het pensioenbedrijf van Nationale-Nederlanden.

Overname door NN Group

Het merk Delta Lloyd wordt in de loop van 2018 “uitgefaseerd”. In april werd de overname van de Amsterdamse verzekeraar door NN Group officieel afgerond.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.