nieuws

DNB wil de consument bereiken

Pensioen

De Nederlandsche Bank (DNB) heeft de website www.jouwgeldvraag.nl gelanceerd. Met de nieuwe website wil DNB de consument op een laagdrempelige manier informeren. De huidige website van DNB richt zich vooral op de professionele gebruiker.

DNB wil de consument bereiken

Naast informatie over actuele onderwerpen, geeft de website ook antwoord op vragen over bijvoorbeeld sparen, betalen, pensioen en verzekeren. Verder zijn er interviews te bekijken met de mensen van DNB. Als eerste is een gesprek te zien met DNB-president Klaas Knot over de schuldencrisis, en ook met DNB-directeur Joanne Kellermann, verantwoordelijk voor het toezicht op de pensioenfondsen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.