Home › Opinie › FORUM › Verzekeringsreclame › Geweld in verzekeringsreclames
|
|
|
|
Onderwerp: Geweld in verzekeringsreclames |
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Auteur | Bericht | ||||
|
Richard 5 berichten
|
De laatste tijd worden diverse nieuwe verzekeringen aan de man gebracht met min of meer gewelddadige reclameboodschappen. Wat vinden wij daarvan?
|
||||
|
Richard 5 berichten
|
Om zelf maar de aftrap te verzorgen:
Al die reclames van Ditzo kennen een gewelddadig einde: de pafferige Datzo-meneer wordt geplet, verpletterd of zelfs geëlektrocuteerd. Dit vernietigingsgedrag kan ik niet rijmen met Ditzo's slagzin 'Fatsoenlijk verzekerd'. Bij Allsecur krijgt een man, die later een verzekerde van Allsecur blijkt te zijn, telkens forse klappen met een hoofdkussen wanneer hij mijmerend over straat loopt. Vindt het niet overtuigend. |
||||
|
Bob 7 berichten
|
Waar ik al jaren agressief van word, is het verbale geweld in de Hypotheker-reclames: 'JAAAZEKUR, DE HIEPOOTHSEEKURR'. Tot op heden begrijp ik niet wat de keten daarmee nou wil overbrengen op de klant. Bovendien jaag je volgens mij een bepaalde groep mensen weg met zo'n overduidelijk Rotterdams accent.
Hier zal wel de reclamewet 'hoe irritanter, hoe beter' opgaan. |
||||
|
Mr.Just4U 1 bericht
|
Echt geweld .... is die meer dan vervelende vraag, hoe kun je het bedenken en uitzenden is deze tijd, met die vervelende 'zagchte Géé', van die frigide SNS-muts ......:'wat is jouw spaarplan?'.
Kill!!! |
||||
Meest gelezen deze week
Snelzoeken vacatures
Assurantiemagazine is een product van Kluwer - © www.amweb.nl