Ohra kiest voor positiviteit in nieuwe merkstrategie
NN-dochter Ohra is met een nieuwe merkstrategie aan de slag gegaan. Die is geënt op "verrassend positieve ervaringen" van de klant. In een nieuwe campagne worden...
NN-dochter Ohra is met een nieuwe merkstrategie aan de slag gegaan. Die is geënt op "verrassend positieve ervaringen" van de klant. In een nieuwe campagne worden...
Weer verdwijnt er een financieel merk in een zwart gat. Oyens & Van Eeghen (uit 1797) wordt ingelijfd bij Delen Private Bank. Dat past in een patroon. De financiële...
Vijf jaar na de overname neemt Schouten Zekerheid afscheid van het label Boelaars & Lambert. Met een filmpje gepubliceerd op LinkedIn maakt het advieskantoor...
Al sinds 2009 worden kijkers van Studio Sport en het Sportjournaal geconfronteerd met het merk Univé. Een echte commercial heeft Univé echter al zeven jaar niet...
De naam De Amersfoortse verdwijnt per 19 april. Dat bevestigt ASR, dat pas maandag met een toelichting komt op het besluit.
Sturen op merkvoorkeur vergroot je marktaandeel, op voorwaarde dat je luistert naar wat klanten écht willen. Hoe dat werkt, legt reclameman Ed Stibbe uit in 'Why...
De reputatie van Achmea is het afgelopen jaar gestegen. Dat blijkt uit de ranglijst van het Reputation Institute. Achmea stijgt in de lijst van plek 27 naar 16 en...
Twaalf Nederlandse merken hebben een hogere merkwaarde dan verzekeraar Aegon. Dat blijkt uit de nieuwe top 50 van Brand Finance met daarin de sterkste merken van...
De merkwaarde van Nationale-Nederlanden is dit jaar harder gestegen dan enig ander merk in Nederland. Volgens onderzoeksbureau Brand Finance is de merkwaarde van NN...
Net als bij de vorige meting is Aegon opnieuw het meest waardevolle verzekeringsmerk. Dit blijkt uit het jaarlijkse merkenonderzoek van Brand Finance. ASR is de...