Onderzoek: klant wil praten met mens in plaats van chatten met bot
Verzekeraars die de chatbot omarmen, kunnen wel eens van een koude kermis thuiskomen. Consumenten zitten helemaal niet te wachten op Lucy, Ilona of Victor die hen...
Verzekeraars die de chatbot omarmen, kunnen wel eens van een koude kermis thuiskomen. Consumenten zitten helemaal niet te wachten op Lucy, Ilona of Victor die hen...
Ronald Gort en Hans Donkervoet zagen het onlangs zelf weer gebeuren. Een brief aan tweehonderd werknemers met het verzoek om een keuze te maken over doorbeleggen...
Aan het intermediair is door DFO onlangs een lijst voorgelegd van mogelijke onderwerpen waaraan financieel advieskantoren in de komende tijd extra aandacht willen...
Klanten die door Achmea's klantenservice tijdens een telefoongesprek in de wacht worden gezet, worden afgeluisterd. Dat meldt consumentenprogramma Radar na eigen...
"Goedemiddag!" "Goedemiddag mevrouw, heeft u een afspraak?" "Nee, ik heb geen afspraak." "Dat geeft niets hoor, wilt u een kop koffie of een kop thee? U wordt zo...
Bijna de helft van de financieel dienstverleners zijn telefonisch slecht bereikbaar. Dit concludeert Advieskeuze over het eerste kwartaal van 2023. Advieskeuze deed...
Voor zakelijke klanten is het klantcontact met hun verzekeraar belangrijker dan de premie voor hoe zij hun schadeverzekeraar beoordelen. Voor 33 procent van de...
Een klant waarmee geen normaal woord te wisselen valt is lastig. Achmea Rechtsbijstand hield het enkele jaren vol met een vrouw die medewerkers aansprak als...
Er ligt een 'enorme kans' voor financieel dienstverleners als zij proactief contact houden met hun klanten. Dat stelt Tjip naar aanleiding van een onderzoek naar...
De branche is over het algemeen tevreden over 2021, blijkt uit de achtste peiling onder het AMexpertpanel. Voor 2022 zijn er echter nog genoeg uitdagingen. Meer...