Alles over Klant centraal

Lucht in de financiën: besparen op verzekering

Lucht in de financiën: besparen op verzekering

Vaste lasten zijn niet zo "vast" en dat kan de consument in deze roerige economische tijden goed van pas komen.

ANWB en Ohra scoren hoogste met digitale klantreizen

ANWB en Ohra scoren hoogste met digitale klantreizen

ANWB scoort het hoogste scoort voor zijn klantreis, met een gemiddelde score van 86,0 procent voor de inboedel- en autoverzekering samen. De klantreis van de...

De menselijke maat: webinar over de klant die niet als een nummer wordt gezien

De menselijke maat: webinar over de klant die niet als een nummer wordt gezien

Het Verbond van Verzekeraars heeft Bert Sonneveld, manager Marketing & Acceptatie van de Vereende, uitgenodigd voor het webinar 'De menselijke maat: verzekeraars...

John van Zweden, foto ANP

John van Zweden, ondernemer en spreker AMdag: 'Je moet gewoon aardig zijn'

Hij werd groot door zijn klanten persoonlijke aandacht te geven. Ondernemer en miljonair John van Zweden geeft verzekeraars en tussenpersonen dan ook een heel...

Een randvoorwaarde voor conversie en loyaliteit is een optimale klantbeleving.

Ruben Balfoort (CM.com): 'Er valt veel te winnen met een digitale klantreis'

Klanten zijn gewend om alles digitaal, online en mobiel te regelen, ook buiten werktijden. De verzekeringsbranche speelt daar nog onvoldoende op in en realiseert...

Verzekeringsklant wil gewoon iemand aan de lijn krijgen

Verzekeringsklant wil gewoon iemand aan de lijn krijgen

Klanten van online dienstverleners zoals verzekeraars, hebben het liefst persoonlijk, telefonisch contact. Driekwart van de klanten geeft hieraan de voorkeur. Dit...

Digitalisering van klantcontact?

Digitalisering van klantcontact?

Gedigitaliseerd klantcontact wordt vaak geassocieerd met onpersoonlijk, koel en afstandelijk. Maar is de klant wel altijd op zoek naar persoonlijk contact? Wil de...

René Frijters: 'Sturen op synergie haalt 'winning mood' uit een merk'

René Frijters: 'Sturen op synergie haalt 'winning mood' uit een merk'

Voormalig oprichter van Knab en beleggingsbank Alex René Frijters heeft onbedoeld wel een tip voor bedrijven die een branchegenoot met een sterke naam over willen...

AFM geeft toetsing 'Klantbelang Centraal' uit handen

AFM geeft toetsing 'Klantbelang Centraal' uit handen

De Stichting toetsing verzekeraars (Stv) gaat 3 AFM-onderzoeksthema's toetsen bij verzekeraars: informatieverstrekking, claimafhandeling en klacht- en...

De klant centraal? De praktijk is hardnekkig anders

De klant centraal? De praktijk is hardnekkig anders

Privacywetgeving en klantbelang: water en vuur bij banken en verzekeraars. Tenminste, zo wordt het (mis)(ge)bruikt. Ik geef u een praktijkvoorbeeld.